Letos na jaře se v našem areálu PVA EXPO PRAHA konal velkolepý event v duchu udržitelnosti „Brand Experience“ společnosti Škoda Auto. Akce se uskutečnila v našich nejnovějších halách – ve Vstupní hale I a výstavních halách č. 1 a č. 6. Automobilka vůbec poprvé propojila světovou dealerskou konferenci a centrální produktový trénink do jedné akce, které se zúčastnilo téměř 10 000 lidí. Jednalo se tak o největší akci, jakou kdy Škoda Auto pořádala. Pro organizátory to byla velká organizační, ale i časová výzva.
Zástupci importérů a dealerů z celého světa se tu sešli, aby se dozvěděli důležité informace o budoucnosti automobilky a zároveň se detailně seznámili s novými generacemi modelů Kodiaq a Superb. Reakce návštěvníků na celý event byly velmi pozitivní. Na Business meetingu Škoda Auto ukázala nejen své záměry a strategii, ale také tři chystané modely v plné kráse. Účastníci pak plni dojmů z budoucnosti značky zamířili na workshop Human Touch. Právě na vztah k zákazníkovi a jeho spokojenost klade Škoda Auto ještě větší důraz než dříve a na Brand Experience to bylo jasně vidět. Praktické workshopy byly na celém Brand Experience zásadní, a to zejména v případě vozů Superb a Kodiaq. Účastníci si je vyzkoušeli na vlastní kůži. Na tzv. opičí dráze s kužely a lehkými terénními překážkami mohli porovnat Kodiaq s několika konkurenty. Nové SUV Škoda vykazovalo vynikající tuhost karoserie, díky níž je vůz komfortní a zároveň dobře ovladatelný. Podobné porovnání se týkalo i modelů Superb. Účastníci pak ještě absolvovali statické porovnání vozů Superb a Kodiaq s konkurencí i večerní program. Zástupci dealerství rovněž prošli testem, který prověřil jejich nabyté znalosti.
Jsme velice rádi, že jsme mohli hostit takto významnou akci a těšíme na další spolupráce nejen se společností Škoda Auto v areálu PVA EXPO PRAHA.